Sunday 12 October 2014

Banancakes


 Hoi!

Zoals je ziet is dit mijn eerste blogpost en die gaat natuurlijk over iets waar ik het meeste van houd: eten. Ik maak sinds kort regelmatig banancakes en  ik wil het recept graag met jullie delen! 

Dit is wat je nodig hebt voor het beslag:

 



Eerst plet je de banaan met een vork (dit zorgt ervoor dat het een dik beslag wordt). Ik heb enkele plakjes overgehouden, deze drukte ik in een nog ongaar pannenkoekje voor een leuk effect als deze uiteindelijk gaar zou zijn.





Vervolgens heb ik de geplette banaan, twee eieren, een snufje kaneel en een klein beetje zout in een fles gedaan, deze heb ik hard geschud totdat het beslag één geheel was.


 

 (sorry voor de wazige foto)






Daarna heb ik in een koekenpan een beetje olijfolie gedaan en vervolgens kleine pannenkoekjes gebakken.

Ten slotte heb ik er nog een beetje stroop op gedaan maar dit is eigenlijk helemaal niet nodig, ze zijn super lekker van zichzelf!




Eet smakelijk! 

No comments:

Post a Comment