Wednesday 31 December 2014

Outfit: New Years Eve


Hoi!

Vanavond is het dan eindelijk tijd voor oliebollen, champagne, vuurwerk, aftellen en vooral heel veel gezelligheid. Dit jaar zat voor mij vol met leuke gebeurtenissen en leuke mensen. Het is voorbij gevlogen, voordat ik het wist stonden instagram en twitter helemaal vol met teksten zoals Bye 2014, Hello 2015, 2015: loading, please be good 2015 en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
De plannen voor oud en nieuw waren al gemaakt in de zomer en het enige wat ik nog nodig had was een outfit om dit jaar mee af te sluiten en een nieuwe te beginnen. Gelukkig stond een weekend shoppen in Maastricht ook op de planning waar ik een wollen jurk heb gekocht die mij ideaal leek voor deze avond.
Hieronder zal ik jullie laten zien hoe ik deze heb verwerkt in een outfit!






Deze jurk heb ik gekocht in de Bershka, ik dacht eerst dat het een oversized trui vorm zou hebben maar dit valt gelukkig mee. Ik had nog een simpele maillot van de Action en ik draag mijn laarsjes van Invito die op de enkel een zilveren slangen print heeft. Als accessoire doe ik een grote gouden chain necklace om die ik van een vriendin mag lenen.



















Qua make-up zal ik mijn gewone make-up dragen met een donkerrode lipstick en een grote wing bij mijn ogen. De lipstick is van Catrice en de eyeliner is van Rimmel London.

Tot slot ga ik mijn nagels in de zelfde kleur lakken als mijn lipstick en dan is het tijd om af te tellen!

Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!



No comments:

Post a Comment